sunnuntai 19. elokuuta 2012

Leila-mumma haastaa elokuulla / Arvonta

Oikeen mukavaa ja rentua ehtoota kaikiille!

Kyllä oli mahtavaa kun noinkin moni löysi elokuun uuden haasteeni ja tietenkin kun niin moni on jo löytänyt mun uuden bloginikin. KIITOS kun tulitte mukaan. Nyt kaikki haasteeni siirtyvätkin tuonne haasteblogini pualelle.

Sielä pyörii tälläkin hetkellä jo kaksi haastetta...mee kurkkaamaan ja osallistumaan.

Paapeen konnarin lakki on sitten niin hyvä apuväline täs arvonnas ja sinne mahtuu aika palioki näitä arpalappuja...

sekootellahan ja taas


sekootellahan.....

ny mä nostan yhyren


mitäs täs lukoo......


täs lukoo notta



SELMA!!!! Onnea sulle! Pikkupalakinto lähtöö kiitokseksi osallistumisesta ja alakuviikosta tällään postihin. Osootestiarot mulla onkin.

Nyt toivotan oikeen mukavaa alakavaa viikkua ja olokaa ihimisiksi :) 





2 kommenttia:

  1. Kylläpä mua nyt lykästi täsä arvonnassa! Mahottoman palijo kiitoksia Leila :D

    Näihin sinun haasteisiin on aina mukavaa osallistua ja kun muistat käyvä kahtomasa aina kaikkien osallistujien työtkin. Se on minusta tosi hieno asia.

    Mukavia lomapäiviä edelleen ja muista välillä huiliakin :)

    VastaaPoista
  2. Onnea Selmalle.
    Leila-yritän olla ihmisiksi mutta kun olen tällaista vallatonta sorttia(:

    VastaaPoista

Leilamumma kiittää ja niiaa kommentistas!