keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Hyvää keskiviikkoa!

Kyllä se niin on että kun aurinko vähääkin pilkistää niin Leila-mumman on PAKKO alakaa kupsuttamahan noita kukanplanttuja. Nykki aurinko jo räköttää, mutta pakkaasta on -10.

Kortteja teen tänään...on hyvä kuvausilima. Anne ja Liinu tuloovat mumman ropsuulle kun Liinun eskari loppuu.

Takas leimuaa ehtoopäivällä liekki ja kaffipannu höyryää...

Hyvää ja aurinkoista keskiviikkopäivää myös teille jokaiselle.


 
Oon mä vaihtanu "välisalihin", niinku Anne sanoo...uuret verhot, neki piristää kummasti:)
 
 
..meidän Colliepoikien palkinnot ovat kaapissa, agilitystä ja taitaapi olla näyttelystäkin muutama palkinto.

...lisää kukkasia löytyy TÄÄLTÄ:

3 kommenttia:

  1. Kaunista on kukkalaudalla ja niin komeet palkintokaapit täys pokaaleja, vau. Verhojen vaihtoa olen harkinnut itsekkin :) Aurinko pilkistelee täälläkin päin, ulos on mentävä heti kun leivinuuni on lämmitetty. Aattelin laittaa lihapadan hautuun illalliseksi. Mukavaa päivänjatkoa!

    VastaaPoista
  2. On sulla ihanat kukkalaudat. Minä pähkäilen että mihinkä kukat laitan kun tässä asunnossa ei ole niitä ollenkaan. kaverikin miettii että pitäiskö tehdä vai ostaa jokin kukkapöytä,hylly.
    Vähänon täälläkin jo aurinkoisempaa. Kivaa tätä päivää.

    VastaaPoista
  3. Hui kun upea palkintokaappi, piti oikein suurentaa kuvaa. Mistä moiset? Ja ihanat nuo sinun kukkasi. Näkisitpä minun ikkunalautani. Olen yrittänyt paria pelakuuta pitää hengissä talven yli, kun ei ole kylmää varastoa. Vähän on vihreetä vielä näkyvissä parissa, mutta kahdessa ei. Onkohan ne mennyttä, vai toisko kevät aurinko niihin eloa. Varmaan pitää mullat vaihtaa, sittenhän juurista näkee mitä siellä mullan alla on.

    VastaaPoista

Leilamumma kiittää ja niiaa kommentistas!